Не е овесена каша: Това е най-здравословната закуска в света и всички я обичаме

Когато вземем определена диета, ние решаваме, че е време да променим навиците си и да се храним по-здравословно, най-вече много хора се чудят какво да закусват.

Хората често, поради липса на време или лоши навици, приемат хлебни продукти всеки ден за първо хранене и това може да има отрицателен ефект върху здравето и линията. Има различни разновидности на вкусна и здравословна закуска, която се приготвя бързо и лесно, а ако нямате време да я изядете сутрин вкъщи, можете да я опаковате и занесете на работа.

Важно е храните да се комбинират правилно, като закуската включва фибри, протеини, въглехидрати и всички необходими хранителни вещества, а диетологът може да ни помогне да се ориентираме в това царство на здравословни вкусове.

Дипломираният сръбски диетолог Александра Седларевич разкрива коя комбинация от храни е най-подходяща за закуска, ако искате да отслабнете.

– За да намалим телесното тегло, за най-лесна сутрешна закуска, предвид бързината на живот, можем да изберем овесени ядки. Овесените ядки най-често се свързват със здравословна закуска. Комбинациите, които си представяме със заливки от пълномаслено кисело мляко, шоколадови кремове и сладки сиропи обаче не са добър избор. Здравословното хранене е представено от бедни на калории и богати на хранителни вещества версии. Овесената каша е подходяща за сладка или солена закуска с яйца, риба тон, сирене, плодове – обяснява Александра.

– Омлетът също може да бъде добър избор, който ще ни засити повече. Омлетът е едно от най-здравословните и лесни за приготвяне ястия. За една порция са достатъчни 1-2 цели яйца и 1-3 белтъка. Пече се на слаб огън в тиган с незалепващо дъно. Добавяйки зеленчуци, вие ще имате вкусна и здравословна храна, богата на хранителни вещества. Като вариант винаги можем да изберем риба тон в собствен сок със салата, печена или интегрална питка, сирене за мазане с младо сирене, полента или качамак, които обикновено сме яли като деца, винаги са добър избор в комбинация с ниско- мазни млечни продукти. Комбинациите от здравословни ястия могат да бъдат различни – заключава диетологът Александра Седларевич.

Ако не знаете какво да ядете за закуска, следващия път направете една от предложените здравословни опции. Осигурете сутринта си със здраве, вкусове и точната доза енергия.

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.