Киселини: Седем храни, които гасят „огнената“ болка

Киселините са симптом на заболяване на храносмилателната система или неправилно хранене, което е съпроводено с неприятно усещане за парене и болка зад гръдната кост. За щастие и за нея има облекчение и то под формата на тези храни.

1. Чай от джинджифил

Сварете почистена и нарязана бучка джинджифил (колкото палец) във вода, оставете да престои десетина минути, след което я изпийте. Тази напитка е ефективна срещу различни видове възпаления, а също така ще успокои киселините.

2. Банани

Ако усетите симптоми на киселини, изяжте банан. Този тропически плод съдържа минимални количества киселини, така че предпазва и успокоява раздразнения стомах.

3. Бадемово мляко

Тази здравословна алтернатива на класическото краве или козе мляко помага за неутрализиране на стомашните киселини. Направете смути с бадемово мляко, към което задължително добавете ягоди, банани и спанак.

4. Овесени ядки

Разстроен стомах харесва храни, богати на диетични фибри като овесена каша. Сутрин започнете с купичка люспи, които ще ви дадат енергия за деня и ще потушат всяка евентуална болка.

5. Копър

Поставете две супени лъжици семена от копър в гореща вода. Оставете да престои половин час, подправете с мед и изпийте. Вече няма да познаете киселините.

6. Кефир и алое вера

Смесете една супена лъжица сок от алое вера с кефир и яжте за закуска. Това е страхотна комбинация, която успокоява храносмилателната система, а освен това е и доста вкусна.

7. Зеленолистни зеленчуци

Трудно е да сгрешите със зеленчуците. Яжте колкото се може повече зелени листни зеленчуци, като броколи, аспержи, целина и карфиол, които са с ниско съдържание на киселина и са добри в борбата с киселините.

Вижте още:
Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.