Ето какво се случва с тялото ви след седмица ако ядете по 3 яйца всяка сутрин

Една жена реши да разбере дали яйцата наистина са толкова вредни, колкото много хора казват, и ето какво разбра.

Ако яйцата са приготвени правилно, ще извлечем максимума от тях и въпреки факта, че са здравословни, не трябва прекалявайте с консумацията им.

Имайки предвид всички ползи за здравето от яйцата, Джейми Статис, репортер на The Healthy, реши да яде яйца всеки ден в продължение на една седмица.

И ето какво научи тя по време на този експеримент.

-За моя експеримент ядях повече от две яйца на ден, понякога три. Реших винаги да имам под ръка твърдо сварени яйца, защото те са перфектната богата на протеини закуска преди тренировка или следобедна закуска. (Ако и вие сте фен на твърдо сварени яйца, USDA предполага, че те ще останат свежи една седмица в хладилника.) Реших да продължа да правя омлети, фритати и кишове като прости, но здравословни начини да използвам остатъците от зеленчуци, месо и сирене, пише журналистът.

В допълнение към тяхната хранителна стойност, част от привлекателността на яйцата е, че са толкова лесни за приготвяне, но лесни за комбиниране с различни вкусове. За да започне една седмица ядене на яйца, Статис ги смеси с остатъци от сьомга и направи фритата. Поднесе върху рукола, леко полята с лимон и зехтин, а накрая добави сирене фета.

Следващият ден беше натоварен за нея, тъй като бързаше да си опакова багажа за пътуването, така че взе малък киш от местната пекарна. Тя изяде половината от киша със салата за обяд и се наслади на остатъците за закуска на следващата сутрин, преди да тръгне на път.

За нейна голяма изненада Статис установи, че редовното ядене на ястия, включващи яйца и здравословни мазнини, й помага да направи по-добър избор, когато става въпрос за хранителната стойност на това, което яде. Например, вместо да вземе сладък мъфин от хотелската закуска на шведска маса преди полета, който би й осигурил малка хранителна стойност, тя избра да изяде две твърдо сварени яйца. Тя казва, че един мъфин вероятно ще я остави гладна след няколко часа, докато яйцата я държат сита, докато дойде време за лека закуска в самолета.

Блог на Харвардския университет посочва, че предишните здравни насоки предполагаха, че хората трябва да ядат не повече от едно до две яйца на седмица, тъй като едно яйце съдържа около 200 милиграма холестерол, а дневният лимит е 300. Това обаче се промени. Днес Harvard Health казва: „Средностатистическият здрав човек вероятно няма да има проблем да яде до седем яйца на седмица.“

Регистрираният диетолог Бланка Гарсия казва, че е важно да запомните, че въпреки че яйцата са „силно питателни… това не означава, че трябва да преяждате с тази храна“.

– Едно неочаквано (и готино) наблюдение, което направих през седмицата, в която ядях яйца всеки ден, беше, че правех по-добър избор на храна. Например, вместо сладък мъфин от хотелската закуска на бюфет преди полета, който има малка хранителна стойност, избрах две твърдо сварени яйца. Мъфините щяха да огладнея скоро, а яйцата ме държаха сита до закуската, пише журналистът.

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.