Ако искате да увеличите приема на протеини, трябва да ядете тези храни по-често

Скариди

Скаридите са нискокалорични морски дарове с високо съдържание на протеини, богати на хранителни вещества като селен и омега-3 мастни киселини, които поддържат здравето на сърцето и имунната функция. Около 85 грама скариди съдържат 20 грама протеин и никакви въглехидрати.

„Както повечето животински източници на протеини, скаридите са почти без въглехидрати. Освен това имат почти нула грама мазнини“, казва диетологът Дестини Муди. Той обяснява, че яденето на скариди е чудесно за здравето на сърцето и контрола на теглото.

яйца

Яйцата са отличен източник на протеини и могат да се комбинират по различни начини. „Това, което прави яйцата различни от млечните източници на висококачествен протеин е, че са с ниско съдържание на калории и нямат въглехидрати, което ги прави чудесни за включване в почти всяка диета“, обяснява Муди.

Едно голямо яйце съдържа 72 калории и шест грама протеин. Муди добавя, че когато ядете яйца, не забравяйте да ядете и жълтъка, който съдържа повече от половината протеиново съдържание.

Риба тон

Диетологът посочва, че „консервираната риба тон е много подценен източник на протеин с ниско съдържание на мазнини“. Евтин е и не се разваля бързо, така че намалява ненужните хранителни отпадъци.“ Рибата тон е богат източник на омега-3 мастни киселини, основно хранително вещество, което влияе положително на здравето на сърцето и мозъка.

Около 85 грама риба тон има приблизително 132 калории и не съдържа въглехидрати. Рибата тон е отличен избор за всички, които искат да увеличат приема на протеин без допълнителни калории.

Бадеми

Бадемите са ядка, богата на хранителни вещества, протеини, здравословни мазнини и фибри. Мууди посочва, че „от всички обикновени ядки, които хората обичат да похапват, бадемите имат най-високо съдържание на протеини.“ Освен това е доказано, че бадемите помагат за намаляване на вредното възпаление в тялото, със съдържанието на витамин Е, който е мощен антиоксидант.

Бадемите са единствената храна в списъка, която съдържа малко въглехидрати. „Яжте това, не това“ съобщава, че 23 бадема съдържат 164 калории, шест грама протеин и шест грама въглехидрати.

Сьомга

Диетоложката Джана Маси изтъкна сьомгата. Той посочва, че „сьомгата е богата на омега-3 мастни киселини и осигурява около 23 грама протеин на порция от 85 грама, което е отлично за здравето на сърцето и мозъка.“

Той добавя, че сьомгата съдържа „значителни количества витамин D и селен, които са важни за имунната функция, здравето на щитовидната жлеза, сърдечно-съдовото здраве и умствената яснота“. Около 85 грама сьомга съдържа нула грама въглехидрати, 17 грама протеин и има 177 калории.

Вижте още:
Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.